FAQ
1 Veel gestelde vragen
1.1 Kan ik als particulier bestellen bij Wameda?

Nee, Wameda is een groothandel in medisch materiaal die zich uitsluitend richt op professionele klanten. Onze klanten kunnen zowel zorgprofessionals (artsen, specialisten, verpleegkundigen, kinesisten, tandartsen, ...), instellingen (ziekenhuizen, woonzorg-centra, privé-klinieken, ...) als bedrijven zijn.

Wij vragen dan ook om zich eerst als klant te registreren (hier) en een RIZIV- of BTW-nummer op te geven.

1.2 Ik kan geen betalingsoptie selecteren?

Wanneer u een bestelling probeert te plaatsen, maar u kan geen betalingsoptie selecteren, wil dit zeggen dat u niet ingelogd bent als klant.

Bent u reeds klant? Log dan eerst in met uw accountgegevens, alvorens de bestelling te plaatsen.

Bent u nog geen klant? Registreer u dan hier als professionele klant (opgelet: BTW- of RIZIV-nummer verplicht).

1.3 Ik wil een medewerker spreken voor meer informatie?

Bij vragen omtrent een product of bestelling kan u steeds onze klantenservice contacteren via telefoon (03/369.94.30), email ([email protected]) of het contactformulier hiernaast. Onze productspecialisten staan klaar om u het gepaste advies te verlenen.

1.4 Ik vind het product niet dat ik zoek?

Vind je het gewenste product niet? Laat het ons zeker weten. Ons productengamma is zeer uitgebreid en niet alles staat op onze webshop. De kans is dus groot dat we het toch kunnen leveren voor u. Al onze courante merken staan vermeld op de site; zo heeft u alvast een goed idee of we een bepaald product al dan niet kunnen leveren.

 

1.5 Kan ik een catalogus aanvragen?

Wij hebben geen hard-copy catalogi meer; via deze link kan je nog wel onze oude, volledige productcatalogus met meer dan 3.000 productreferenties raadplegen in .pdf-formaat. Let wel dat de prijzen die hierin vermeld zijn niet meer up to date zijn. Kijk dus zeker in de webshop voor de actuele prijs of vraag een offerte aan.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »